donderdag 6 augustus 2015

Eekhoorntjesvreugde

Alsof mijn zwangere vriendinnen het allemaal samen gepland hadden, maar momenteel is er sprake van een babyboom in onze vriendenkring.

Dat betekent dus cadeautjes naaien. Altijd fijn om een dekentje, of slabbetje, of ... als extra te geven en te krijgen. Dat zie ik toch telkens aan hun gezichten :)

Vandaag twee minibabydekentjes (+/- 50 x 60 cm) afgewerkt. Het stofje kocht ik eens op een koopavond van Koekepeertje. Ik was er helemaal verzot op. Ik zag het stofje al meermaals op het net verschijnen, vooral in jurkjesvorm gegoten. Maar geen jurkje dus voor mij, wel twee lieflijke en uiterst zachte dekentjes.


Met paspel en al. *feest!

Stof: Koekepeertje (Hotstof)
Paspel: Veritas
Badstof: Lippens Ingelmunster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten