woensdag 23 september 2015

Tablethoesje

Een laptop.
Een tablet.
...
In de huidige maatschappij heeft een mens alles wat zijn (materiële) hart wenst.
Luxe à volonté. Luxe die we vooral gewoon zijn en die we dus vanzelfsprekend vinden. 

Een tablet dus.
Dat betekent ook: een hoesje. (want anders is zo'n ding bij mij binnen de kortste keren rijp voor de vuilnisbak... Helaas. Maar niet dus. Een hoes!)

Mijn eerste hoes naaide ik vlug vlug. Dat is er ook aan te zien, vind ik. Zelf gebruik ik deze nu niet meer, alleen op verplaatsing en wanneer ik verwacht een wilde tocht te moeten ondernemen :-) 
(foto = de derde)

Ook de papa had een tablet aangekocht. En de mama vroeg me een hoes te naaien.
Dochter gehoorzaamde, zoals altijd :).
De snorrenstof vond ik wel passend.
Het resultaat?? Dat vond ik gelukkig geslaagd!
Ik tevreden. Mama tevreden. Papa tevreden. 



Stof snorren: Soldeur, Kortrijk
Stof oranje bollen en bolletjes: Stoffenspektakel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten