zondag 27 september 2015

Een dametje dat van roze houdt.

Iets meer dan een jaar geleden kwam de kleine Séraphine op deze wereld. Het kleine meisje van een collega die van roze houdt.

Een babybezoek, dat vraagt een dekentje te naaien. En zo deed ik.
Nu pas op de blog, maar ik wou het jullie toch niet onthouden, want zelf vind ik het stofje heel mooi en de teddyfleece zo zacht.




Het begin.
De stof eerst knippen zoals ik wou.

Daarna de paspelband opspelden.

Om vervolgens (zo secuur mogelijk) te stikken.

De teddyfleece erop en dit superzachte dekentje is een feit!

Ik maakte er nog ééntje, maar iets kleiner, zodat het makkelijk te gebruiken was in de Maxi Cosi.

 
Het kleine dametje kreeg een dekentje met haar eigen labeltje ...


Uit nog wat restjes stof naaide ik nog een fospeenhouder en een slabbetje.
Totaalpakketje met liefde gemaakt!


 Katoentje en teddyfleece: Eekhoorntjesland (Roeselare)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten