dinsdag 22 september 2015

Een MacBook in een jasje.

Even door mijn foto's gebladerd en toch eens een projectje van vorig jaar posten. 

Bijna een jaar terug hakte ik eindelijk de knoop door. Ik had graag een nieuwe laptop.
De vorige (toen huidige) werd oooo zoooo traag... Alles moet heel vlug gaan bij mij :( 
Dus het was een nieuwe of die oude zou plots door het huis vliegen. Jammer van de collateral damage, me dunkt. 
Dus: een nieuwe!)

Een MacBook Pro werd vanaf dat moment een trouwe metgezel. 
Het is en blijft een superaankoop. 

Maar het is ook een dure aankoop. Eerst wou ik een hoes aankopen, tot mijnen metgezel doodleuk zei: 
'Euhm, naai één?!'

Zo gezegd, zo gedaan.
Even gesnuisterd in mijn stoffenverzameling en deze twee stofjes van Veritas ontmoetten schaar en stiknaald.

Die velcro blijf ik toch een serieus vervelend werkje vinden...


En past perfect! 
Oef...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten