zaterdag 2 april 2016

De tas 3.0 - kleiner model

Opnieuw - in de rapte - een tas genaaid.  Dit keer eentje voor mij
Moet ook wel, want o wee... het is er aan te zien dat het in de rapte was. 
...maar ...
ik wou de tas af voor ik deze namiddag moest vertrekken en dacht niet altijd even goed na...

De foto's zijn natuurlijk zo genomen dat hij perfect lijkt :))

Zwart en wit it is!

De binnenkant maakte ik fleurig...

Mijn label is er natuurlijk ook!



Driehoekenstof: Kwantum
Bloemetjesstof: eekhoorntjesland.be
Tassenband: wildvanstof.be
Paspel: veritas.be




8 opmerkingen:

  1. Héél erg geslaagd. Love zwart/wit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai, net je blog ontdekt... zoveel leuke dingen! Mooi die tas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dit exemplaar is wederom prachtig! Ik heb dat stofje ook nog liggen van Kwantum, misschien doe ik je wel stiekem na ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welk model heb je genomen voor de tas?Ik vind hem mooi,heb dat buitenste stofje ook nog liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Vinktas, maar kleinere afmetingen en meer verstevigd. Ook in dit exemplaar geen voorzakje.

      Succes!

      Verwijderen