donderdag 4 februari 2016

An-tasje. Eindelijk.

Ik had het al lang in mijn hoofd, soms duidelijk op de voorgrond aanwezig (meestal wanneer ik in mijn bed lag, dus opstaan was me dan toch net TE lastig :-)), soms ergens in de verte op de loer liggend. Maar vorige week was het dan eindelijk zover: het patroon van het An-tasje gezocht en gevonden via Jace dit it. Natuurlijk volgde het printen, tekenen en knippen. 

Ik zocht en vond in mijn voorraad een passend stofje, dat ik ooit in De Banier Roeselare kocht. 
Maar ik denk dat ik dit ook laatst in de Veritas gespot heb.

Een muntgroene paspel en een okergeel binnenstofje. 
Perfecte combinatie, al zeg ik het zelf.

Het resultaat mag er wel wezen. 
Alleen jammer dat ik blijkbaar nog niet echt de strijkskills onder de knie heb... 
#kreukenzichtbaar #sorrynaaiperfectionisten :'(




Katoen: De Banier en Veritas
Paspel: Veritas
Kamsnaps: ooit online een hele voorraad gekocht #nooitmeerzonderdenkik


2 opmerkingen:

  1. Ik ben wellicht eentje van de uitzonderingen, heb het ook nog steeds niet gemaakt maar ga er wel eens aan starten. Zou graag een tasje maken voor ons dochtertje dat ze kan dragen bij haar communie :-) viel het mee om te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. B-Naais, goh ja hoor. Ik kreeg het plots in mijn hoofd één te maken op een avond, ik werkte er een uurtje aan: patroon knippen, op stof en knippen en alles stikken en strijken. De volgende zal wel al iets vlugger gaan :)

      Inderdaad, ideaal voor communiefeest. :) Succes! Ik ben benieuwd :)

      Verwijderen