maandag 10 april 2017

BabyBjörn met een nieuwe hoes

Een baby in huis, dat betekent ook een sitter/wupper/wipstoeltje/ ... in huis.
Ik koos voor de BabyBjörn Balance Relax, want ik had al goede commentaren gehoord,
vind hem er ook mooi uitzien en ik kon deze tweedehands van vrienden overkopen.

Een vlugge keuze dus.

De hoes kon ik niet overkopen, omdat de vrienden twee meisjes hebben en onze Arend mag ooit wel roze mooi vinden, maar stimuleren zullen we nu ook niet doen ;-)

Op zoek op het internet naar een hoes en het werd een groene van Trixie. 
Niet speciaal, één zoals je er vaak één ziet.

Na een drietal maanden was ik de hoes wat beu en 
ik vroeg mijn schoonmama of ze geen patroontje wou uittekenen. Ik wou iets anders.

En zo gezegd, zo gedaan.
Eerst naaide ik een testhoes, in mintgroen (en wat goud-/roestkleur). 
(stoffen: pindanutjes.be)

Maar voor de babyborrel wou ik een stoerdere versie naaien. Zwart en wit dus ;-).
Ik ben wel blij met het resultaat. (Arend ook :-))
De stoffen kocht ik op galleryfabrics.be

(mijn excuses voor de wazige foto :-))



2 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Schitterend projectje! Ik deed het met gekochte hoezen wegens uitstelgedrag van mijnentwege en geen naaitijd meer zodra de jongste er was :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt :-) Ja... ik wou het ook niet uitstellen tot ik weer ging werken, want ik ben er zeker van dat het er ook niet meer van zou komen.

      Verwijderen