woensdag 28 december 2016

- A R E N D -

De laatste maanden kwam de naaimachine niet meer vaak op de voorgrond.
De stofjes, die bleef ik wel kopen :-) 
Dus de stapel werd steeds groter. 
...en is nog steeds even groot...
Het naaien stond echt wel op een laag pitje, en was zelfs even helemaal niet meer van toepassing, door mijn zwangerschap. Mijn bekkeninstabiliteit zorgde ervoor dat ik niet lang op een stoel kon zitten en dat liggen en (af en toe) wandelen de beste opties waren. Niet naaien dus.

Ondertussen kwam onze kleine man vroeger dan verwacht (19 dagen), op 1 december. 
Hij kon niet meer wachten tot de twintigste. Tot groot jolijt van iedereen.
Goed voor de mama, want ik werd op slag veel mobieler, en verliefd ;-).
 Ik kon die kleine pruts eindelijk in mijn armen houden <3.

Arend was een kloek meneertje, voor zijn drie weken te vroeg, van 3 505 g en 53 cm.


Ons klein meneertje is ondertussen al bijna vier weken oud (morgen! :)). 
Het gaat snel, het is geen cliché. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten